donderdag 11 september 2008

YouTube





Met YouTube was ik al via mijn dochter in aanraking gekomen.
Op bovenstaand filmje is zij te zien. Dit filmpje hebben ze vorig jaar voor het vak latijn gemaakt. Het moest over een of andere godin gaan.
Toen ik van de week het filmpje zelf opzocht wilde ik een reactie plaatsen. Dit lukte mij niet. Wat bleek bij navraag thuis: hiervoor moest je dus inloggen. Vandaag met het password van 23 dingen ingelogd en een reactie geplaatst. Leuk om te zien hoe vaak het filmpje al bekeken is. De kijkcijfers schieten natuurlijk nu omhoog.
Ook op zoek geweest naar filmpjes over onze bibliotheek. Wel wat gevonden. Veel over de wetenschapsdag van 2006. Of mensen nu echt YouTube gaan afzoeken naar filmpjes over onze bibliotheek???? Wel kan er natuurlijk op onze site verwezen worden naar zo'n opname. Misschien gebeurt dat al, want met de uitzendingen van leescafe live was ik mis, want die bleken toch via onze site te beluisteren.

Geen opmerkingen: