vrijdag 4 juli 2008

Fotomosaic


Via flickr findr naar foto's aan het zoeken geweest met trefwoorden theater building architecture. Er verschenen honderden foto's. Doordat deze foto's in een mosaic gepresenteerd worden, dacht ik dat je zo'n mosaic in een keer naar je blog kon omzetten, maar je krijgt alleen een url van elke individuele foto. Dus findr is idiaal om 1 enkele foto aan je blog toe te voegen over een bepaald onderwerp. Ik heb dus findr aan mijn links toegevoegd.
Vandaag de hulplijn gevraagd: mosaic maken via flickrtoys/mosaicmaker. En ja hoor er kwam een mosaic te voorschijn. Gelijk ook maar edit foto aangeklikt, waardoor ik aan de mosaic met behulp van picknik, een persoonlijk nootje heb gegeven, door de vlinder en de bloemetjes in de emmers toe te voegen.
Zo deze week met ding 7 en 8 aan de slag geweest. Volgende week tijd voor bezinning, om over mijn web 2.0 bevindingen te publiceren.

1 opmerking:

Alinda Mastenbroek zei

haha hij is wel mooi geworden hé dietertje!! Fijn weekend alvast!

groet,
Alinda