donderdag 12 juni 2008

Het begin van Flickr

Het is gelukt: doordat mijn hulplijn mij wees op het toepassen van een andere link, staan er nu gadgets op mijn blog. Wat een keuze mogelijkheden. Je weet gewoon niet wat je moet kiezen. Omdat de beschikbare ruimte nogal smal is, kan niet alles geplaatst worden. Diverse dingen geprobeerd en weer weg gehaald. Uiteindelijk 3 laten staan:buienradar, smileys en googlemaps.
Ook een begin gemaakt met Flickr. Via het 23 dingen account verschillende foto's en mogelijkheden bekeken. Eerste indruk: erg druk en natuurlijk in het Engels.
Ook maar de andere genoemde opties bekeken. Mijn album oogt in eerste instantie rustiger. Het voordeel van de 3e mogelijkheid Picasa is dat met je gmail account kunt aanmelden. Dus niet weer je gegevens achterlaten. Andrea 4 juni 2008 op 16:56

Bij Picasa ook wat rondgesnuffeld, en tot de conclusie gekomen, dat Flickr meer foto's bevat. Ook omdat we voor ding 7 en 8 ook Flirck moeten gebruiken, heb ik mij aangemeld. Is tot dusver gelukt en ga morgen verder met optie A: foto in blog plaatsen e.d. Optie B: zal ik moeten overslaan, omdat ik niet over een digitale camera beschik. Ik moet dus bekennen dat wij eigenlijk nooit een fotocamera bij ons hebben. In het verleden werden er wel nog foto's gemaakt, maar ik ben met het inplakken van foto's in 1989 ben blijven steken, en de rest van enkele eigen gemaakte foto's en gekregen foto's ligt in mapjes (wel op jaartal)

1 opmerking:

Alinda Mastenbroek zei

Al die verschillende inlogcodes is inderdaad erg lastig. Heb er soms ook moeite mee. Hoop dat er op een dag voor al die verschillende diensten gewoon met één universele code ingelogd kan worden. Wie weet?

Zo dan kom ik je nu ff helpen bij flickr. Ik ben er klaar voor! jij ook?